Home » Bestellen en bezorgen

Bestellen en bezorgen

Levertijd
Wij streven ernaar om uw bestelling na ontvangst van uw betaling binnen 2 werkdagen te versturen. Deze levertijden gelden als indicatie. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Mocht het door u bestelde artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, nemen wij direct contact met u op over de termijn waarop we uw bestelling kunnen leveren.

Bij een betaling door middel van overboeking, wordt de bestelling verzonden na ontvangst van de betaling.

De artikelen worden stevig en vakkundig verpakt waardoor de kans op breuk tijdens de verzending tot een minimum beperkt wordt,

De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres.

Een bestelling plaatsen
Bestellen bij Cake & More by Karmen gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar uw wensen aanpassen.

  1. Selecteer uw producten
    o   Met de knop bestellen voegt u een product toe aan uw winkelwagen.
    o   Met de knop in winkelwagen plaats u het product in de winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
    o   Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
    o   Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.
  2. Voer uw adresgegevens in
    o   In het scherm Betaalgegevens kunt u uw adresgegevens of een alternatief afleveradres invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
    o   Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Verder.
  3. Bevestig uw bestelling
    In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
    o   Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
    o   Wilt u iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas uw bestelling aan.

Betalen
Cake & More by Karmen biedt verschillende mogelijkheden om te betalen: Met iDeal of (uitsluitend bij afhalen) contant of per bankoverschrijving (Tikkie).

Orderstatus per e-mail
Na uw bestelling wordt u via e-mail op de hoogte gehouden.

Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van de bestelinformatie.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via karmen@cakeandmorebykarmen.nl.

Verzendbevestiging
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan een e-mail.

Verzenden & Bezorgen

Verzendkosten
De verzendtarieven worden berekend bij het uitchecken. De bezorging van de door u bestelde artikelen wordt verzorgd door PostNL

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Tijdens het afronden van de bestelling heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op bijvoorbeeld uw werkadres.

Ruilen en retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u om een mail te sturen met uw verzoek en de reden van retourneren. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek. Vervolgens ontvangt u via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail en storten wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug.

Let op! Eetbare artikelen kunnen helaas niet retour in verband met voedselveiligheidsrisico’s (zie ook algemene voorwaarden inzake herroeping recht).

Kosten
De kosten voor het retour sturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar webshop
    × Kan ik je helpen?